آرشیو روزانه : مرداد 23, 1403

23 مرداد مرداد همه روزهای سال روز ۱۳ آگوست (22 یا 23 مرداد براساس سال کبیسه) ، روز جهانی فیله مینیون است! رستوران‌ها با ایده‌های خلاقانه مثل منوهای فصلی، رویدادهای پخت زنده و همکاری با تولیدکنندگان محلی، می‌توانند این روز را به یادماندنی کنند. تاریخچه، نکات پخت و ایده‌های بازاریابی برای این روز را در این مقاله بخوانید.

روز ملی فیله مینیون

0 23

روز ۱۳ آگوست (22 یا 23 مرداد براساس سال کبیسه) ، روز جهانی فیله مینیون است! رستوران‌ها با ایده‌های خلاقانه مثل منوهای فصلی، رویدادهای پخت زنده و همکاری با تولیدکنندگان محلی، می‌توانند این روز را به یادماندنی کنند. تاریخچه، نکات پخت و ایده‌های بازاریابی برای این روز را در این مقاله بخوانید.

مرداد روز جهانی چپ‌دست‌ها: ۱۳ آگوست (22 یا 23 مرداد براساس سال کبیسه) ، روزی برای جشن گرفتن تفاوت‌ها و افزایش آگاهی درباره چپ‌دستی. در این مقاله به بررسی دلایل چپ‌دستی، چالش‌های پیش روی چپ‌دست‌ها و راهکارهایی برای بهره‌برداری از این روز می‌پردازیم.

روز جهانی چپ دستها

0 29

روز جهانی چپ‌دست‌ها: ۱۳ آگوست (22 یا 23 مرداد براساس سال کبیسه) ، روزی برای جشن گرفتن تفاوت‌ها و افزایش آگاهی درباره چپ‌دستی. در این مقاله به بررسی دلایل چپ‌دستی، چالش‌های پیش روی چپ‌دست‌ها و راهکارهایی برای بهره‌برداری از این روز می‌پردازیم.

×